tisdag 12 februari 2013

Välkomna till er och till mig

Hej och välkommen,

kul att du tittar in. Välkommen även till mig till denna nya värld, bloggvärlden.

Jag har länge tänkt att jag skulle starta en blogg eller liknande. Jag vill få uttryck för min kreativitet och mina dela mina intressen med andra.

När jag inte tar hand om min dotter, eller under tiden hon leker, pysslar och skapar jag gärna. Virkar, syr, klipper, klistrar, målar eller skriver. Jag älskar allt!


Jag har tänkt lära mig att skriva Kalligrafi och lära mig att Sticka. Jag ska göra ett jättefint bröllopsalbum till bästa väns bröllop i sommar. Då vill jag kunna skriva suuuuuperfint!! Det kommer att bli lite scrapbooking-inspirerad framsida och insidan kommer att vara mestadels tom med plats för foton från Dagen med stort D.

Det där med att lära mig att sticka har jag dock tänkt i över ett år, jag har boken garnet och stickorna med där har jag inte startat. Jag har nog inte hittat rätta målet där än. Det finns så mycket fint att virka så jag fokuserar på det!!

Nu ska jag visa er ett av mina gamla verk. Ett par babyconverseskor som jag virkade någon gång under 2012. Dessa sålde jag på Tradera så de finns inte längre i min ägo. Ska jag göra liknande till dig? Kontakta mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar